Безпека на дорозі.
Доброго дня!
Львівська обласна рада інформує вас про актуальні програми, конкурси, стажування, навчання
і загалом можливості залучення фінансової і нефінансової підтримки для громадських організацій,
інституцій місцевої влади, активних спільнот на період з 1 січня 2022р.
і загалом можливості залучення фінансової і нефінансової підтримки для громадських організацій,
інституцій місцевої влади, активних спільнот на період з 1 січня 2022р.
Моніторинг змін щодо актуальності інформації за тематичними напрямами проводиться щотижнево
й оновлюється автоматично. Поширення інформації здійснюється двічі на місяць.
Зверніть увагу! Інформація про крайні терміни участі у конкурсах, програмах - наявна у всіх тематичних напрямах,
а також у блоці "Консолідована інформація за напрямами і фондами".
Зверніть увагу! Інформація про крайні терміни участі у конкурсах, програмах - наявна у всіх тематичних напрямах,
а також у блоці "Консолідована інформація за напрямами і фондами".
Інформація про можливості і донорські установи доступна за цим лінком
Тематичні напрями:
- Соціальний розвиток та демократичні ініціативи
- Аграрний розвиток
- Економіка та підприємництво
- Енергоефективність і екологія
- Культура і туризм
- Наука та інновації
- Освіта
- Охорона здоров’я
- Краудфандингові платформи
- Фонди, які надають гранти
---------
Бажаємо успіху в реалізації ваших ініціатив та проєктів!
Бажаємо успіху в реалізації ваших ініціатив та проєктів!
www.lvivoblrada.gov.ua
Колеги, вітаємо!
Сьогодні у нашій регулярній розсилці
дізнавайтесь про старт роботи платформи про здорове харчування у школах
«Знаїмо», вдосконалені вимоги до якості шкільних підручників, типову програму
підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетентності та про інші важливі
новини.
Розпочинаємо!
СТАРТ
РОБОТИ ПЛАТФОРМИ
ПРО ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ У ШКОЛАХ «ЗНАЇМО»
ПРО ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ У ШКОЛАХ «ЗНАЇМО»
В Україні розпочала роботу платформа про
здорове харчування у школах «Знаїмо» – znaimo.gov.ua. Вона є частиною
реформи системи шкільного харчування, яка відбувається в Україні за ініціативи
першої леді Олени Зеленської.
Платформа містить всю ключову інформацію
про реформу, нормативно-правову базу, навчальні матеріали, підказки про реформу
тощо. Основне завдання платформи – інформувати освітніх управлінців, керівників
закладів освіти, педагогів та батьків про зміни в системі харчування та
найкращі практики організації харчування у школах.
Назва «Знаїмо» розшифровується як
«знаємо, що їмо».
На платформі розміщено, зокрема,
рекомендовані меню для шкіл і технологічні картки приготування страв,
інформацію про харчування для дітей з особливими дієтичними потребами,
відеоінструкції щодо сучасних форм організації шкільного харчування та
впровадження системи HACCP.
Платформа «Знаїмо» – спільний проєкт
державних органів України, українських громадських організацій, компаній та
міжнародних партнерів, зокрема – ЮНІСЕФ в Україні.
«НОУТБУК КОЖНОМУ ВЧИТЕЛЮ»: ПОНАД 36
ТИСЯЧ ПЕДАГОГІВ
УЖЕ ОТРИМАЛИ КОМП’ЮТЕРИ
УЖЕ ОТРИМАЛИ КОМП’ЮТЕРИ
Завдяки національному проєкту «Ноутбук
кожному вчителю» МОН та Мінцифри українські вчителі продовжують отримувати якісну та
сучасну комп’ютерну техніку. Наразі вже доставлено 36 635 ноутбуків у 18
областей.
Поставки в регіони відбуваються швидко
та стабільно. Минулого тижня вперше отримали ноутбуки вчителі з Донецької,
Тернопільської, Рівненської, Херсонської та Одеської областей.
Ноутбуки оснащено всім необхідним для
дистанційної роботи вчителя – камерою, потужним процесором та можливістю
під’єднання до інтернету. Це дасть змогу зробити навчальний процес сучасним та
зручним, незалежно від карантинних обмежень у зв’язку з пандемією COVID-19.
Усього до кінця року за державною
субвенцією мають закупити 60 000 ноутбуків
для вчителів із 24 областей та міста Києва. Крім того, кожен може контролювати,
як ОДА використовують кошти та за яку ціну купують техніку за допомогою дашборду.
ВДОСКОНАЛЕНО ВИМОГИ ДО
ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ШКІЛ
Верховна Рада вдосконалила вимоги до
якості навчальної літератури для закладів повної загальної середньої освіти –
відповідний проєкт Закону ухвалено 14
грудня.
В документі конкретизовано термін
«підручник», зокрема зазначено, що з моменту визначення вимог до електронного
додатку до відповідних підручників такий додаток стане складовою частиною
підручника. Закон також вносить уточнюючі норми щодо експертизи навчальної
літератури та її апробації.
Крім того, на законодавчому рівні
закріплено, що процедура експертизи навчальної літератури не допускає
здійснення експертизи особами, які перебувають в умовах конфлікту інтересів.
Докладніше – за посиланням.
ОНОВЛЕНО ПОРЯДОК
КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ
Відтепер конкурсний відбір шкільних підручників відбуватиметься
за вже затвердженим новим порядком.
Головна відмінність нового порядку –
цілковита прозорість і відкритість усіх етапів конкурс. Згідно з документом, у
конкурсному відборі зможуть взяти участь лише ті підручники, яким надано гриф
МОН. Процес здійснення експертизи підручників виводиться за межі конкурсу, адже
він буде йому передувати.
Також з-поміж новацій:
- підручники подаватимуться на конкурс у вигляді оригінал-макетів;
- часу для ознайомлення з новоствореними підручниками передбачено більше;
- обов’язковим стало обговорення підручників педагогічними працівниками, батьками та іншими зацікавленими особами;
- окрема увага приділятиметься дизайнерському оформленню навчальних видань.
Експертизу підручників проведуть члени
предметних експертних комісій і груп. За результатами комплексної експертизи,
що включає науково-методичну, психолого-педагогічну та антидискримінаційну
складову, прийматимуться рішення щодо надання грифів.
Докладніше про новий порядок – за посиланням.
ПРЕЗЕНТОВАНО ДОРОЖНЮ
КАРТУ РЕФОРМУВАННЯ ІТ-ОСВІТИ
Презентовано план та дорожню карту з реформування IT-освіти, яка була
розроблена МОН спільно з Міністерством цифрової трансформації. Вона охоплює 15
ініціатив у сферах загальної середньої, професійної (професійно-технічної),
фахової передвищої, вищої та неформальної освіти.
Також представлено таймлайн впровадження
ініціатив, починаючи з першого кварталу 2022 року до 2023, та ефект
запропонованих ініціатив у перспективі 10 років.
Із дорожньою картою можна
ознайомитись тут, докладніше прочитати
про реформування ІТ-освіти – ось тут.
УХВАЛЕНО ТИПОВУ ПРОГРАМУ ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ
ІЗ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ІЗ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Затверджено типову програму
підвищення кваліфікації педагогічних працівників із розвитку цифрової
компетентності, яка розроблена відповідно до сучасних вимог суспільства.
На підставі типової програми суб’єкти
можуть розробляти програми підвищення кваліфікації, використовуючи всі або
окремі теми чи модулі програми. Обсяг підвищення кваліфікації за окремими
модулями є орієнтовним і може бути змінений залежно від кількості годин за
видами діяльності, професійних потреб і цифрової компетентності слухача.
Слухачі не тільки вдосконалять розуміння
цифровізації, а й набуватимуть компетентностей, необхідних для реалізації
державної політики у межах реформи «Нова українська школа».
СТАТИСТИКА ЩЕПЛЕННЯ ВІД COVID-19 СЕРЕД
ПРАЦІВНИКІВ ШКІЛ
У статистиці вакцинації працівників шкіл спостерігається стабільний
приріст кількості щеплених. Наразі дві вакцини отримали понад 594 тисячі
(91,07%) працівників шкіл, а принаймні однією дозою щеплено 97,01%.
Майже 100%-го порогу вакцинації серед
працівників ЗЗСО досягли Дніпропетровська, Сумська, Донецька, Харківська,
Черкаська області.
Через відсутність 100% вакцинації
освітян у «червоній» зоні працювати дистанційно продовжують 56 шкіл (0,4% від
загальної кількості). Найбільше таких у Вінницькій області – 27 закладів, і
Запорізькій – 18.
Крім того, поступово зменшується
кількість відсторонених працівників ЗЗСО. За оперативною інформацією, протягом
тижня до роботи повернулися 120 вчителів.
НА ПЛАТФОРМІ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА
ОНЛАЙН» ВЖЕ 1800 УРОКІВ
Уже рік громадяни України та
представники українських діаспор використовують освітні
матеріали платформи «Всеукраїнська школа онлайн».
На платформі розміщено 1800 уроків до 73
курсів. Також на фінальному етапі розробки знаходиться майже 400 уроків, які
будуть розміщені у січні 2022 року.
Наразі на ВШО зареєстровано 263 382
користувачів, кількість переглядів уроків сягає понад 1 млн. Зокрема, понад 6
тис. користувачів – мешканці тимчасово окупованих територій, які хочуть і мають
змогу навчатися за українською програмою.
Крім того, для педагогічних працівників
на платформі функціонує «Кабінет вчителя», завдяки якому можна створювати
віртуальні класи для своїх учнів, відстежувати їхній навчальний поступ і
надавати зворотний зв’язок. Для учнів створено мобільний застосунок ВШО.
На сьогодні все! Дякуємо, що
залишаєтесь із нами на зв’язку.
Нагадуємо, отримання цієї розсилки –
добровільне. Якщо ви НЕ ХОЧЕТЕ її читати, будь ласка, дайте знати у цій формі.
Якщо ви знаєте освітян, яким можуть бути
цікаві такі листи від нас, будь ласка, надішліть їм посилання на відповідну
анкету:
- для освітніх управлінців – forms.gle/88XZjnrBmbtAbTRD7
- для вчителів – forms.gle/jSiZjbY5Gvw6ie2s9
Дати нам поради щодо вдосконалення цих
листів ви можете за посиланням. Нам дуже важлива ваша думка :-)
До наступного четверга!
команда Міністерства освіти і науки України